Opis forum
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace ConsoleApplication3
{
class PROGRAM{
static void Main(string[] args){
ZIEMIA B = new ZIEMIA(1111);
Console.WriteLine("Masa={0}", B.MASA);
KSIEZYC A = new KSIEZYC(0);
Console.WriteLine("Masa={0}", A.MASA);
Console.ReadLine();
}
abstract class PLANETA{
private int PMASA;
public PLANETA(int M) { PMASA = M; }
public int MASA
{
get { return PMASA; }
set { PMASA = value; }
}
}
class ZIEMIA : PLANETA{
public ZIEMIA() : this(0) { }
public ZIEMIA(int M) : base(M) { }
}
class KSIEZYC : PLANETA{
public KSIEZYC() : this(0) { }
public KSIEZYC(int M) : base(M) { }
}
}
}
public int Masa
{
get { return XMasa; }
set { XMasa = value; }
}
EJ TRZEBA DODAĆ ZEBY ZMIENIALO MASE POPRZEZ WLASCIWOSC;d
poprzez wlasciwosc mamy dopisac by mozna bylo zmienic mase z zewnatrz jak to zrobic???
To moje lekko zmodyfikowane :
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace ConsoleApplication19
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
Ziemia B = new Ziemia(999999);
Console.WriteLine("Masa={0}", B.Masa);
Księzyc A = new Księzyc(1111);
Console.WriteLine("Masa={0}", A.Masa);
Console.ReadLine();
}
abstract class Planeta
{
private int XMasa;
public Planeta(int M) { XMasa = M; }
public int Masa
{
get { return XMasa; }
}
}
class Ziemia : Planeta
{
public Ziemia() : this(0) { }
public Ziemia(int M) : base(M) { }
}
class Księzyc : Planeta
{
public Księzyc() : this(0) { }
public Księzyc(int M) : base(M) { }
}
}
}
dobrze jest ten powyzszy kod???
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace ConsoleApplication19
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
ziemia B = new ziemia(0);
Console.WriteLine("Masa={0}", B.Masa);
ksiezyc A = new ksiezyc(0);
Console.WriteLine("Masa={0}", A.Masa);
Console.ReadLine();
}
abstract class Planeta
{
private int praMasa;
public Planeta(int M) { praMasa = M; }
public int Masa
{
get { return praMasa; }
}
}
class ziemia : Planeta
{
public ziemia() : this(0) { }
public ziemia(int M) : base(M) { }
}
class ksiezyc : Planeta
{
public ksiezyc() : this(0) { }
public ksiezyc(int M) : base(M) { }
}
}
}
1. zdefiniowac obiekt ksiezyc ktory zawiera pole masa (pole pryw masa),,,
zdefiniowac klase abstrakcyjna planeta ktora zawiera w sobie ,,pole" ksiezyc
dziedziczyc ja i zdefiniowac ziemie - po planecie dziedziczymy i powstaje obiekt ziemia
Napiszcie jeszcze raz o co chodzi w zadaniu, bo teraz na prawdę wygląda ono bez sensu.
Zrobil ktos te zadanie i ma to dobrze?? albo mysli ze ma...?
1. zdefiniowac obiekt ksiezyc ktory zawiera pole masa (pole pryw masa)
zdefiniowac klase abstrakcyjna planeta ktora zawiera w sobie pole ksiezyc
dziedziczyc ja i zdefiniowac ziemie (po planecie dziedziczymy powstaje ziemia)
ja mam tak polecenia:
-Zdefinowac obiekt księżyc, który zawiera w sobie pole mase, (konstruktory to odpalaja)
-Zdefiniować klasę abstrakcyjną planeta która zawiera w sobie pole księżyc.
-Po planencie dziedziczymy i powstaje nam Ziemia, obiekt nie abstrakcyjny
przecież to jest bez sensu
czy klasa abstrakcyjna planeta ma dziedziczyć po klasie księzyc?
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace ConsoleApplication19
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
ziemia ksiezyc = new ziemia(0);
Console.WriteLine("Masa={0}", ksiezyc.Masa);
Console.ReadLine();
}
abstract class Planeta
{
private int praMasa;
public Planeta(int M) { praMasa = M; }
public int Masa
{
get { return praMasa; }
}
}
class ziemia : Planeta
{
private int pratrafnosc;
private int pranumer;
public ziemia() : this(0) { }
public ziemia(int M) : base(M) { }
}
}
}